ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η εταιρία LOC LED Of Cyprus έχει κατασκευάσει ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα για την εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση των συνεργατών της.
Η ιστοσελίδα της εταιρίας μας διαθέτει έναν πλήρως ενημερωμένο κατάλογο προϊόντων, καταχωρημένα στις αντίστοιχες κατηγορίες, για να μπορείτε να βρείτε, ανάλογα με την εγκατάσταση που θέλετε να κάνετε, τα σωστά προϊόντα, εύκολα και γρήγορα.
Οι ποσότητες ενημερώνονται σε πραγματικό χρόνο, έτσι ώστε ο συνεργάτης να μπορεί να γνωρίζει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων.
Οι τρόποι παραγγελίας είναι οι εξής:
Ηλεκτρονική Παραγγελία
Έχοντας κάνει είσοδο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, με τον λογαριασμό συνεργάτη, επιλέγετε τα προϊόντα και τις ποσότητες που επιθυμείτε και τα προσθέτετε στο καλάθι αγορών.
Στην συνέχεια και εφόσον έχετε ολοκληρώσει τις αγορές σας, μπορείτε να μεταβείτε στο καλάθι αγορών και να ελέγξετε τις ποσότητες και τους κωδικούς.
Αν θέλετε να αλλάξετε ποσότητα σε ένα κωδικό επιλέγετε τα πλήκτρα + /- ή απλά αλλάζεται τον αριθμό μέσα στο αντίστοιχο πεδίο. Για να καταχωρηθεί αυτή η ενέργεια επιλέγετε το πλήκτρο «Ανανέωση»
Αν θέλετε να αφαιρέσετε ένα προϊόν, άπλα επιλέγετε τον κάδο δεξιά από την ποσότητα, και επιβεβαιώνετε με το αναδυόμενο παράθυρο που θα εμφανιστεί στο άνω κέντρο της οθόνης σας.
Όταν είστε βέβαιοι για τα προϊόντα, επιλέγετε το πλήκτρο «Παραγγελία» .
Στην καρτέλα «Παραγγελία» αναγράφονται αναλυτικά τα προϊόντα, τα στοιχεία πελάτη στην αριστερά στήλη και οι τρόποι πληρωμής και αποστολής στην δεξιά.
Αν επιθυμείτε να αλλάξετε κάποιο από τα στοιχεία αποστολής ή τιμολόγησης, μπορείτε να το κάνετε σε αυτήν την καρτέλα ,άλλα θα επηρεάσει μόνο την συγκεκριμένη παραγγελία. Τα στοιχεία που είναι καταχωρημένα στην εγγραφή συνεργάτη δεν επηρεάζονται .
Στην συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής και αποστολής στην δεξιά στήλη. Για να μπορέσετε να επιλέξετε τρόπο αποστολής, θα πρέπει πρώτα να επιλέξετε τον τρόπο πληρωμής. Αν για παράδειγμα ο τρόπος πληρωμής είναι αντικαταβολή η επιλογή αποστολής είναι μόνο ή Γενική ταχυδρομική. Αν ο τρόπος πληρωμής είναι κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό και η αποστολή θα γίνει με μη συνεργαζόμενη κούριερ, τότε επιλέγετε την τράπεζα (π.χ. κατάθεση σε Εθνική Τράπεζα)στη συνέχεια επιλέγετε Μεταφορική (για να μην υπολογίσει το σύστημα τα μεταφορικά στο συνολικό ποσό)και στα σχόλια αναγράφετε την επωνυμία της μεταφορικής εταιρίας με την οποία συνεργάζεστε (π.χ. ACS Courier – Speedex κλπ) καθώς και τον κωδικό σας σε αυτήν.
Εφόσον είστε σίγουροι ότι επιλέξατε τα σωστα στοιχεία αποστολής και πληρωμής, μπορείτε να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας , επιλέγοντας «Καταχώρηση Παραγγελίας».
Προσοχή: Αν δεν επιλέξετε το πλήκτρο «Καταχώρηση Παραγγελίας» η παραγγελία σας δεν θα καταχωρηθεί και συνεπώς δεν θα εκτελεστεί προς αποστολή.
Αν δεν ολοκληρώσετε την παραγγελία ,τα προϊόντα θα παραμείνουν στο καλάθι του λογαριασμού συνεργάτη, δεν σβήνονται ,ακόμα κι αν κάνετε έξοδο από τον λογαριασμό σας, παραμένουν στο καλάθι σας.
Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, λαμβάνετε αυτοματοποιημένο email με την παραγγελία σας. Σε περιπτώσεις καταθέσεων στο email αναγράφεται και ο τραπεζικός λογαριασμός στον οποίον θα γίνει η μεταφορά των χρημάτων.
Τηλεφωνική Παραγγελία
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν μπορείτε να κάνετε ηλεκτρονική παραγγελία, υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής παραγγελίας.
Για τηλεφωνικές παραγγελίες θα σας ζητηθούν τα εξής:
- Επωνυμία / ΑΦΜ για να γίνει είσοδος με τον λογαριασμό σας από τον/την πωλητή/τρια που θα σας εξυπηρετήσει.
- Κωδικοί και ποσότητες προϊόντων (π.χ. 01236 – 3 τεμάχια)
- Τρόπος πληρωμής και αποστολής.
Ο/η Πωλητής/τρια μπορεί να σας ενημερώσει τηλεφωνικά για το ποσό αντικαταβολής και τα μεταφορικά έξοδα, εφόσον είναι δυνατόν.
Σε περιπτώσεις τραπεζικών καταθέσεων αρμόδιο είναι το τμήμα λογιστηρίου, από το οποίο θα λάβετε κλήση μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, για να ενημερωθείτε για το ποσό κατάθεσης.
Προσοχή: Σε περιπτώσεις καταθέσεων, είτε πρόκειται για ηλεκτρονική ή για τηλεφωνική παραγγελία, συνιστούμε να μην προβαίνετε σε πληρωμή, αν δεν ενημερωθείτε πρώτα από το λογιστήριο της εταιρίας μας.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Η εταιρία μας δεν μπορεί να δεσμεύει παραγγελίες άνω των τριών (3) εργάσιμων ημερών.Αν για κάποιο λόγο παρουσιαστεί οποιοδήποτε πρόβλημα αδυναμίας πληρωμής, της παραγγελίας σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας, για να διευθετήσουμε το θέμα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.Εφ όσον παρέλθει αυτό το χρονικό περιθώριο και δεν υπάρξει καμία επικοινωνία με τον συνεργάτη, η παραγγελία θα ακυρώνεται χωρίς προειδοποίηση.
Σε περίπτωση που θέλετε να συμπληρώσετε κάποια προϊόντα σε μια ήδη καταχωρημένη παραγγελία, μπορείτε να το κάνετε προσθέτοντας μια νέα παραγγελία αγνοώντας τους τρόπους πληρωμής και αποστολής και αναγράφοντας στα σχόλια να εκτελεστεί μαζί με την ήδη υπάρχουσα παραγγελία ούτος ώστε να γίνει σε μία αποστολή.
Οι παραγγελίες εκτελούνται καθημερινά και αποστέλλονται την ίδια μέρα, εφόσον έχουν καταχωρηθεί εγκαίρως και υπάρχει το διαθέσιμο στοκ. Αν για κάποιο λόγο δεν υπάρχει η ποσότητα των προϊόντων που επιθυμείτε, το τμήμα πωλήσεων θα σας ενημερώσει τηλεφωνικά για την ποσότητα που είναι διαθέσιμη στις αποθήκες της εταιρίας μας και θα γίνει η ανάλογη αλλαγή στην παραγγελία σας. Για καταχωρημένες παραγγελίες δεν υπάρχει δυνατότητα αλλαγής ποσότητας ή αφαίρεσης κωδικών, συνεπώς η παραγγελία σας θα φαίνεται στο σύστημα ως έχει.
Οι παραγγελίες ,στις οποίες ο τρόπος πληρωμής είναι «Τραπεζική Κατάθεση», θα αποστέλλονται μόνο, εφόσον έχει ελεγχθει η τραπεζική πληρωμή, και το ποσό της κατάθεσης είναι σωστό βάση τιμολογίου.
Στην περίπτωση που θα υπάρχει αδυναμία τηλεφωνικής ενημέρωσης απο έμας προς τον πελάτη για τυχόν “κόλλημα” στην παραγγελία του (π.χ ποσότητα, διαθεσιμότητα κ.α.) η αποστολή της θα αναβάλεται εως ότου πραγματοποιηθεί τηλεφωνική συνενόηση.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελίες μπορείτε να καλέσετε το τμήμα πωλήσεων της εταιρίας μας.